Конкурс на лепшую сюжэтна-ролевую гульню
Ва ўстанове аб'яўлены конкурс на лепшую сюжэтна-ролевую гульню
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
“Яслі-сад №3 г.п. Зэльва”
ЗАГАД
___________ №_______
Аб правядзенні конкурса
на лепшую сюжэтна-ролевую гульню
У мэтах павышэння прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў, выяўленне лепшага вопыту па фарміраванні самастойнай гульнявой дзейнасці дашкольнікаў і стварэнні аптымальных умоў у групах для іх рознабаковага развіцця і ў адпаведнасці з планам работы яслі-сада на 2017/2018 навучальны год..
ЗАГАДВАЮ:
1. Правесці ў студзені 2018 года сярод педагогаў установы конкурс на лепшую сюжэтна-ролевую гульню.
2. Зацвердзіць Палажэнне аб конкурсе (дадаецца).
3. Для падвядзення вынікаў конкурсу зацвердзіць журы ў наступным складзе:
1. Роля Т.М.. – старшыня журы;
2. Траццяк Т.І. – член журы;
3. Пузач І.Л. –член журы
4. Загад давесці да ведама педагагічнага калектыву.
5. Кантроль за выкананнем загаду ўскласці на намесніка загадчыцы па асноўнай дзейнасці Т.І.Траццяк
Загадчык: Т.М.Роля
Зацверджана загадам №___
“Яслі–сад № 3 г.п. Зэльва
ад __________________
Палажэнне
аб правядзенні конкурсу на лепшую сюжэтна-ролевую гульню
1. Агульныя палажэнні
1.1. Агляд-конкурс (далей Конкурс) на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддзе у групе арганізуецца і праводзіцца ў Дзяржаўнай установе адукацыі «Яслі-сад № 3 г.п. Зэльва” ў рамках рэалізацыі вучэбнай праграмы.
1.2 Сапраўднае Палажэнне вызначае парадак правядзення конкурсу на лепшую сюжэтна-ролевую гульню у групе.
2. Мэта і задачы
2.1. Выяўленне лепшага вопыту па фарміраванні самастойнай гульнявой дзейнасці дашкольнікаў і стварэнні аптымальных умоў у групах для іх рознабаковага развіцця
2.2. Выяленне творча і прафесійна працуюць выхавальнікаў дашкольнай адукацыі;
2.3. Садзейнічаць ўкараненні ў адукацыйны працэс метаду комплекснага кіраўніцтва сюжэтна-ролевай гульнёй;
3. Удзельнікі конкурсу
3.1. У конкурсе прымаюць удзел выхавальнікі ўсіх узроставых груп.
4. Парадак правядзення Конкурсу
4.1. Конкурс праводзіцца – 31.01.2018
4.2. Падвядзенне вынікаў 01.02.2018 г.
5. Крытэрыі ацэнкі: конкурс ацэньваецца па 3-х бальнай сістэме: 1 –не адпавядае патрабаванням; 2 –часткова адпавядае патрабаванням; 3 – адпавядае патрабаванням.
5.1. Патрабаванні да афармлення сюжэтна-ролевай гульні:
- эстэтычнасць афармлення;
- якасць вырабу (трываласць, практычнасць, адпаведнасць патрабаванням Санпін);
- арыгінальнасць (сюжэтна-ролевая гульня павінна несці сэнсавую нагрузку, адлюстроўваць спецыфіку арганізацыі быту ва ўмовах гарадской мясцовасці і г. д.);
- бяспечнасць умоў у гульнявым цэнтры;
- змяняльнасць, разнастайнасць, мабільнасць;
- выкарыстанне ўскосных і прамых прыёмаў кіраўніцтва сюжэтна-ролевай гульнёй;
- сістэмнасць у выкарыстанні педагогам метаду комплекснага кіраўніцтва сюжэтна-ролевай гульнёй (планаванне папярэдняй работы на месяц па падрыхтоўцы да арганізацыі новай сюжэтна-ролевай гульні).
6. Склад і рэгламент працы журы
6.1. Роля Т.М.. – старшыня журы; Траццяк Т.І. – член журы, Пузач І.Л. –член журы
6.2. У сваёй працы журы кіруецца дадзеным Палажэннем.
7. Падвядзенне вынікаў і ўзнагароджванне пераможцаў:
7.1. Пераможцы конкурсу будуць прэміраваны з фонду прэмій дашкольнай установы ў памеры за
І месца - 0.5 базавай велічыні
ІІ месца – 0.3 базавай велічыні
ІІІ месца – 0.2 базавай велічыні
7.2 Інфармацыя аб правядзенні конкурсу, вынікі будзе размешчана на сайце ўстановы дашкольнай адукацыі.