Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Конкурс на лепшае фізкультурна-гульневае асяродзде груп

Дата: 6 октября 2017 в 09:34
Автор: Роля Т. М.
321 просмотр

Ва установе праводзіцца конкурс на лепшае фізкультурна-гульневае асяродзде груп.

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

“Яслі-сад №3 г.п. Зэльва”

 ЗАГАД                                                                  

___________ №_______

Аб правядзенні конкурса

на лепшае фізкультурна-гульнёвае

асяроддзе групы

У мэтах павышэння прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў, развіцця іх творчай ініцыятывы і ў адпаведнасці з планам работы яслі-сада на 2017/2018 навучальны год.

ЗАГАДВАЮ:

1. Правесці у кастрычніку 2017 года сярод педагогаў установы конкурс  на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддзе груп.

2. Зацвердзіць Палажэнне аб конкурсе (дадаецца).

3. Для падвядзення вынікаў конкурсу зацвердзіць журы ў наступным складзе:

1. Роля Т.М.. – старшыня журы;

2. Траццяк Т.І. – член журы;

3. Пузач І.Л. –член журы

4. Загад давесці да ведама педагагічнага калектыву.

5. Кантроль за выкананнем загаду ўскласці на намесніка загадчыцы па асноўнай дзейнасці Т.І.Траццяк

Загадчык:                                                                               Т.М.Роля

Зацверджана загадам  №___ “Яслі–сад  № 3 г.п. Зэльва

 ад   __________________

Палажэнне

аб правядзенні конкурсу  на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддзе груп.

1. Агульныя палажэнні

1.1. Агляд-конкурс (далей Конкурс) на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддз у групе арганізуецца і праводзіцца ў дзяржаўнай установе адукацыі «Яслі-сад № 3 г.п. Зэльва”» ў рамках рэалізацыі вучэбнай праграмы.

1.2 Сапраўднае Палажэнне вызначае парадак правядзення конкурсу на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддз у групе.

2. Мэта і задачы

2.1. Стварэнне ўмоў для самастойнай рухальнай актыўнасці дзяцей у групах;

2.2. Развіццё творчага патанцэалу педагогаў дашкольнай установы;

2.3 Прыцягненне бацькоў выхаванцаў да праблемы фізічнага выхавання дашкольнікаў, фарміравання звычкі здаровага ладу жыцця.

3. Удзельнікі конкурсу

3.1. У конкурсе прымаюць удзел педагогі і бацькі ўсіх узроставых груп.

4. Парадак правядзення Конкурсу

4.1. Конкурс праводзіцца – 31.10.2017

4.2. Падвядзенне вынікаў 01.11.2017 г.

5. Крытэрыі ацэнкі (конкурс ацэньваецца па 4-х бальнай сістэме: 0 - нездавальняюча; 1 – дастатковы ўзровень; 2 – сярэдні ўзровень; 3 – высокі ўзровень)

5.1. Патрабаванні да афармлення:

-эстэтычнасць;

-даступнасць;

- наяўнасць сімволікі, якая адлюстроўвае тэматыку фізкультуры і спорту;

- адпаведнасць узросту дзяцей і патрабаванням праграмы.

5.2. Наяўнасць атрыбутаў:

- для рухомых гульняў (маскі, стужкі, флажкі, палачкі і інш.);

- гульні з скачкамі (скакалкі, плоскія кругі і інш);

- гульні з кіданнем, лоўляй, кіданнем (кеглі, кольцеброс, мячы і г. д.)

- спартыўных гульняў (мястэчкі, бадмінтон, настольны тэніс, настольны хакей і г. д.)

- для практыкаванняў на прафілактыку плоскаступнёвасці (рабрыстыя дарожкі, масажныя дыванкі, мячы з шыпамі і інш.)

5.3. Наяўнасць ілюстраванага матэрыялу:

- для азнаямлення дзяцей з відамі спорту;

- вядомымі спартсменамі краіны (выразкі з газет, часопісаў, фатаграфіі)

5.4. Выкарыстанне фізкультурнага кутка педагогам, выхаванцамі групы на працягу дня:

- адлюстраванне ў каляндарным плане;

- адлюстраванне ў рухомых гульнях;

- самастойная дзейнасць дзяцей на працягу дня.

5.5 Наяўнасць у фізкультурным кутку атрыбутаў з бросавага матэрыялу, рознай накіраванасці, вырабленага сваімі рукамі.

5.6 Наяўнасць інфармацыі (буклеты, памяткі, плакаты і інш.) «Аб здаровым ладзе жыцця і аб фарміраванні рухальнай актыўнасці дзіцяці ў сям'і» на інфармацыйных стэндах для бацькоў.

5.7 Наяўнасць у фізкультурным кутку картатэк гульняў разнастайнай інтэнсіўнасці.

5.8. Уменне выхавальніка прэзентаваць фізкультурна-гульнёвае асяроддзе

6. Склад і рэгламент працы журы

6.1. Роля Т.М.. – старшыня журы; Траццяк Т.І. – член журы, Пузач І.Л. –член журы

6.2. У сваёй працы журы кіруецца дадзеным Палажэннем.

7. Падвядзенне вынікаў і ўзнагароджванне пераможцаў:

7.1. Пераможцы конкурсу будуць прэміраваны з фонду прэмій дашкольнай установы ў памеры за

І месца -  0.5 базавай велічыні

ІІ месца – 0.3 базавай велічыні

ІІІ месца – 0.2 базавай велічыні

7.2 Інфармацыі аб правядзенні конкурсу, вынікі будзе размешчана на сайце ўстановы дашкольнай адукацыі.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.