Конкурс на лепшае фізкультурна-гульневае асяродзде груп
Ва установе праводзіцца конкурс на лепшае фізкультурна-гульневае асяродзде груп.
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
“Яслі-сад №3 г.п. Зэльва”
ЗАГАД
___________ №_______
Аб правядзенні конкурса
на лепшае фізкультурна-гульнёвае
асяроддзе групы
У мэтах павышэння прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў, развіцця іх творчай ініцыятывы і ў адпаведнасці з планам работы яслі-сада на 2017/2018 навучальны год.
ЗАГАДВАЮ:
1. Правесці у кастрычніку 2017 года сярод педагогаў установы конкурс на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддзе груп.
2. Зацвердзіць Палажэнне аб конкурсе (дадаецца).
3. Для падвядзення вынікаў конкурсу зацвердзіць журы ў наступным складзе:
1. Роля Т.М.. – старшыня журы;
2. Траццяк Т.І. – член журы;
3. Пузач І.Л. –член журы
4. Загад давесці да ведама педагагічнага калектыву.
5. Кантроль за выкананнем загаду ўскласці на намесніка загадчыцы па асноўнай дзейнасці Т.І.Траццяк
Загадчык: Т.М.Роля
Зацверджана загадам №___ “Яслі–сад № 3 г.п. Зэльва
ад __________________
Палажэнне
аб правядзенні конкурсу на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддзе груп.
1. Агульныя палажэнні
1.1. Агляд-конкурс (далей Конкурс) на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддз у групе арганізуецца і праводзіцца ў дзяржаўнай установе адукацыі «Яслі-сад № 3 г.п. Зэльва”» ў рамках рэалізацыі вучэбнай праграмы.
1.2 Сапраўднае Палажэнне вызначае парадак правядзення конкурсу на лепшае фізкультурна-гульнёвае асяроддз у групе.
2. Мэта і задачы
2.1. Стварэнне ўмоў для самастойнай рухальнай актыўнасці дзяцей у групах;
2.2. Развіццё творчага патанцэалу педагогаў дашкольнай установы;
2.3 Прыцягненне бацькоў выхаванцаў да праблемы фізічнага выхавання дашкольнікаў, фарміравання звычкі здаровага ладу жыцця.
3. Удзельнікі конкурсу
3.1. У конкурсе прымаюць удзел педагогі і бацькі ўсіх узроставых груп.
4. Парадак правядзення Конкурсу
4.1. Конкурс праводзіцца – 31.10.2017
4.2. Падвядзенне вынікаў 01.11.2017 г.
5. Крытэрыі ацэнкі (конкурс ацэньваецца па 4-х бальнай сістэме: 0 - нездавальняюча; 1 – дастатковы ўзровень; 2 – сярэдні ўзровень; 3 – высокі ўзровень)
5.1. Патрабаванні да афармлення:
-эстэтычнасць;
-даступнасць;
- наяўнасць сімволікі, якая адлюстроўвае тэматыку фізкультуры і спорту;
- адпаведнасць узросту дзяцей і патрабаванням праграмы.
5.2. Наяўнасць атрыбутаў:
- для рухомых гульняў (маскі, стужкі, флажкі, палачкі і інш.);
- гульні з скачкамі (скакалкі, плоскія кругі і інш);
- гульні з кіданнем, лоўляй, кіданнем (кеглі, кольцеброс, мячы і г. д.)
- спартыўных гульняў (мястэчкі, бадмінтон, настольны тэніс, настольны хакей і г. д.)
- для практыкаванняў на прафілактыку плоскаступнёвасці (рабрыстыя дарожкі, масажныя дыванкі, мячы з шыпамі і інш.)
5.3. Наяўнасць ілюстраванага матэрыялу:
- для азнаямлення дзяцей з відамі спорту;
- вядомымі спартсменамі краіны (выразкі з газет, часопісаў, фатаграфіі)
5.4. Выкарыстанне фізкультурнага кутка педагогам, выхаванцамі групы на працягу дня:
- адлюстраванне ў каляндарным плане;
- адлюстраванне ў рухомых гульнях;
- самастойная дзейнасць дзяцей на працягу дня.
5.5 Наяўнасць у фізкультурным кутку атрыбутаў з бросавага матэрыялу, рознай накіраванасці, вырабленага сваімі рукамі.
5.6 Наяўнасць інфармацыі (буклеты, памяткі, плакаты і інш.) «Аб здаровым ладзе жыцця і аб фарміраванні рухальнай актыўнасці дзіцяці ў сям'і» на інфармацыйных стэндах для бацькоў.
5.7 Наяўнасць у фізкультурным кутку картатэк гульняў разнастайнай інтэнсіўнасці.
5.8. Уменне выхавальніка прэзентаваць фізкультурна-гульнёвае асяроддзе
6. Склад і рэгламент працы журы
6.1. Роля Т.М.. – старшыня журы; Траццяк Т.І. – член журы, Пузач І.Л. –член журы
6.2. У сваёй працы журы кіруецца дадзеным Палажэннем.
7. Падвядзенне вынікаў і ўзнагароджванне пераможцаў:
7.1. Пераможцы конкурсу будуць прэміраваны з фонду прэмій дашкольнай установы ў памеры за
І месца - 0.5 базавай велічыні
ІІ месца – 0.3 базавай велічыні
ІІІ месца – 0.2 базавай велічыні
7.2 Інфармацыі аб правядзенні конкурсу, вынікі будзе размешчана на сайце ўстановы дашкольнай адукацыі.