Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Вольны час летам

Дата: 17 июня 2020 в 11:15, Обновлено 17 июня 2020 в 11:20
227 просмотров

Лета-самая любімая пара ўсіх дзяцей, бо ў цёплае надвор'е можна практычна цэлы дзень праводзіць на вуліцы.

Адным з найважнейшых пытанняў у працы нашай дашкольнай установы ў летні перыяд зяўляецца арганізацыя вольнага часу дзяцей. З аднаго боку, добрае надворе і магчымасць праводзіць дастаткова часу на свежым паветры здымаюць вастрыню гэтай праблемы.

Аднак звыклыя гульні дзецям хутка надакучаюць, і калі іх актыўнасць не знаходзіць прымянення, яны імкнуцца запоўніць свой час самымі рознымі формамі дзейнасці і пры адсутнасці кіраўніцтва здольныя нанесці шкоду як самім сабе, так і акружаючым.

Для таго, каб мерапрыемствы і святы не станавіліся самамэтай, а арганічна ўваходзілі ў жыццё дашкольнай установы нашы педагогі знайшлі баланс паміж самастойнай актыўнасцю дзяцей і педагагічна арганізаваным вольным часам. У сваёй працы яны выкарыстоўваюць такія формы арганізацыі выхаванцаў, каб не патрабавалася значнай падрыхтоўкі з боку дзяцей і педагогаў.

Падчас гульнявога гадзіны дзеці знаёмяцца з рознымі гульнямі (народнымі і сучаснымі). Як паказвае практыка, сучасныя дзеці часта не ведаюць народных гульняў. У дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту цікавасць выклікаюць лато, шашкі, шахматы і г.д. Развучванне гэтых гульняў з дзецьмі і далейшае замацаванне іх у паўсядзённай гульнявой дзейнасці значна ўзбагачаюць дзіцячы вольны час.

Педагогі выкарыстоўваюць гульні-падарожжа па экалагічнай сцежцы. Перад дзецьмі выхавальнік ставіць задачу, якая мае гульнявой характар. На маршруце арганізоўваюць прыпынкі, дзе дзецям педагогі прапануюць розныя гульні і заданні.

Дзеці вельмі любяць гуляць з пяском, для гэтага выхавальнікі падабралі практыкаванні і гульні на пяску: пахадзіць» далонькамі па пяску, пакідаючы свае сляды; «паездзіць» далонькамі або рабром далоні, выконваючы зігзагападобныя і кругавыя руху; стварыць адбіткамі далоняў, кулачкоў разнастайныя малюнкі (кветкі, дрэвы, траву, сонейка, дождж); «просеяць» пясочак паміж пальцамі; зрабіць адбіткі розных прадметаў формачкамі, - «пагуляць» на паверхні пяску, як на клавіятуры піяніна і іншыя

З мэтай стварэння эмацыйнага камфорту дзяцей у летні аздараўленчы перыяд мы ўключаем выяўленчую дзейнасць у дзіцячыя святы.

Для замацавання ўяўленняў аб відах, жанрах мастацтва, сродках мастацкай выразнасці педагогі праводзяць забавы, якія ўключаюць эксперыментаванне дзяцей з выяўленчымі і прыроднымі матэрыяламі

Пры арганізацыі музычнай дзейнасці з выхаванцамі музычны кіраўнік мінчук Святлана Аркадзьеўна праводзіць музычна-дыдактычных гульні, музычныя віктарыны; ўключае ў адукацыйны працэс музычныя творы, якія ўвасабляюць "летнія" вобразы (А. Вівальдзі, П. і. Чайкоўскага і інш.). Арганізуе самастойную музычная дзейнасць дзяцей (выкананне песень і танцаў, арганізацыя сюжэтна-ролевых гульняў з «музычнымі» сюжэтамі).

Такім чынам, лета ў дзіцячым садзе-гэта насычаная пара, напоўненая смехам, радасцю і весялосцю. Усе намаганні работнікаў дашкольнай установы накіраваны на аздараўленне і загартоўванне дзіцячага арганізма.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.